BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, November 11, 2010

INILAH AKU. EWAH!




dlm gamba ni an..teka2 yg mana 1 aku?
hah...tetttt! masa dh tamat! lalalala
tu yg duk pgg beg(kaler pink ok!)
tau la aku xcantek an..TP..ada wa kesah??? wek :P
yg lg dua org tu kwn2 aku..act amai lg ok tp ter'boh' pic dgn dorg je
aku..syggggggggg kwn2 aku. dunia akhirat taw! ;)
mm..sbenanye aku sje je nk update blog aku ni
dh lama bt blog tp semenjak 2 menjak ni baru rase nk active sket.hehe
bsarang je aku tgk -_-''

ble nk cite psl dri ni mmg aku lemah sket la sbb aku pon xtau nk nilaikan diri aku ni cmne..yela, mnusia xleh nk nilai diri sdiri mlainkan org2 yg rpt dgnnye( erkk...betul ke??)
btw, let me intro bout myself( ewah..skeping tuhhh) 
nma aku NORHAJARRATUL ASHIKIN BT HASBOLLAH(nma ikut IC)
bapok pjgkan? haha sy tala kesah meh..bapak sy kasi itu nama..
korg nk tau apa mksud nma aku? mksudnya....tett! aku pon xtau.hahaa
xkesah la janji aku ada nama..kan?
lahir tahun 1990 pd 17 julai. no cantek tu..hahaha
yg penting aku warganegara msia n tinggal di klntn (area kb)
alamat umh aku?? perlu tau ke? hahaha xpyh mgade :P
skg aku bkn budak kecik lg..dh 20 taun aku idup lam dunia yg fana ni.haha
maseh blaja..tp xlama lg aku akn grad n aku blom fikir lg smada aku nk smbg blaja atau trus keje. tp ase2nye aku nk keje la..mls stdy :P
aku ank sulong dr 3 bradik n ank pompuan tunggal. bwh2 aku sume hero beb..laki! hahaha
adek aku umo 18 n yg plg bongsu nk dkt 2 taun..haha..jauh jarak umo :P
sesat plak sorg g..hahhaa(ttbe kua)
pape pun aku tetap syg mereka <3

aku ni nk kata amai kwn..amai la jgk..
nk sebut satu2 tu blh lenguh tgn nk menaip..
kwn2 aku yg bce blog ni tau2 sdri la ye..haha
aku..xblh idup tanpa kwn
bg aku kwn tu penting..sgt2 penting
hargailah mereka ok :)
aku ni cool ke? mm aku sdiri xtau..
tp aku plg xbape suka bila.........
ada org tnye aku dan aku dh jwb tp dia maseh tnye lg soalan sama
hah...yg tu mmg aku fedup. aku xsuka org tnye byk2 kali ni -_-''
aku ni jenis yg xkesah..
aku lbh suka menunggu drpd ditunggu..(phm x ayt ni??)

mm..tu je la kot yg aku nk cite arini..
sje je cite.kalo xnk bace pun xpe meh..
hahahaha
adioss amigos..pewittt !!!!!


ni la gamba kwn2 aku..hehe(syok la tu korg aku ltk lam blog aku)
nyampah maq! :P


ni adek aku.hahaha (hidung bentuk 'V' adehhh) :P
syg ko la dik! hahaha

0 comments:

Post a Comment