BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, February 18, 2011

suatu malam di malam jumaat..bukan mlm keliwon!

har! har! har!
mcm suspen je tajuk tu an? hahaa
suka aty la nk letak tajuk hape..ada aku kesah?? lalala


dh2..aku tanak gado. :P
sebena eh..aku nk cite psl kejadian2 yg tjadi mase aku dgn adik aku kuar jejln..pd mlm kemarin (17hb 2)


cer cite cer cite?
alahai...nk cite ler nie..ta sabau beno!


kejadian pertame blaku mase aku nk pegi amek duit kat bank..
mase tu punya la kalut aku nk pegi kat bank tuh nk kuarkan duit
dh la byk kete..nk melintas pun takut.
adk aku plak mls nk kua so dia tngu dlm kete..
aku dgn slumber je trus amek dompet kat atas dashboard kete tu trus zap masuk lam poket..
''aik..asal ta muat lak dompet ni??'' rase cm beso plak dompet tu..tp aku buat dek je..
trus aku tgk kiri kanan..ok2 line clear kete takde. trus aku melintas..
korg nk tau??? punya la biol aku ni..malu pon ado..!
rupe2nye dompet kat tgn aku tu bkn aku yg punya! tu wallet ADEK aku ler!!!
tpaksa la aku patah blk..dh la jauh!
aku tergelak doe! hahahahaa.....mesti org igt aku ni giler..gelak sorg2. 
ahhh! lantak p!
sampai je kat kete trus aku bgtau adek aku yg aku tslh amek dompet dia..
dia punya la gelak siap ckp mcm ni lg ''yg ko pegi amek wallet aku tu nape? jgn nk kata kad atm..sesen haram pun aku tadak! hahaha'' ciss.
aku trus amek dompet aku pstu pegi la amek duit tu..rm60 je. tu je pun yg ada :P


pastu kitorg trus gerak pegi kbmall..
mlm tu tak ramai sgt org so sng dpt parking..
kat situ ktorg tade beli pape pun..
cuma jln2..mkn kfc pstu blk..mmg kejap gler wa ckp lu..


nk dijadikan cite pulak..ni kejadian yg kedua la ni
suka hati aku je bjln menuju ke kereta..''ish asl jauh sgt aku parking ni? rase td dkt je..?''
''oi! ko nk pegi mana tu?? kete kat sini la bangang!'' adik aku melalak panggil2 aku..
mak aih...aku ni dh nyanyuk pe? kat mana aku ltk kete pun tak igt..adoi..ape kne dgn aku ni? jahanam..
" ko ni nyanyuk eh?''adek aku gelak..''ko diam la! huh''. -_-''


kejadian yg ketiga pulak..ttbe kaki aku cramp. ya Allah! punya la sakit..arghhhh ta tahan sakitnye..!! 
rse mcm kene potong pon ade.
aku tgh sakit..adk aku pulak siap gelak dan ckp '' weh asl kaki ko mcm tu? kelaka! hahaha..jari kaki ko asal berlapik wei? mcm sial je aku tgk hahaha!''


eii..mmg nk mkn penampo budak ni! grr sabau aje la...
pas seminit dua..kaki aku dh ok..nsb baik ok.
kalu tak..takleh blk la aku mlm tu. yela..aku je yg tau drive.adk aku mna pndai bwk lg..lesen pon tadak!


well..tu la serba sdikit kejadian yg menimpa aku.hehehe..
slmt malam sume! muah X X X!!


my bro and me!

1 comments:

shiQin Az said...

xde ke gmbr kaki mu hok cramped tuh..teringin nk tgk..hahaha XD

Post a Comment